Schmitz Cargobull naczepy podkontenerowe

Naczepy podkontenerowe Schmitz Cargobull

Naczepa S.CF uzupełni portfolio produktów Schmitz Cargobull.

 

W czwartek miała miejsce premiera nowej naczepy Schmitz Cargobull. jest to pojazd przeznaczony dla klientów, którzy specjalizują się w transporcie intermodalnym. W ofercie producenta dostępne są trzy warianty naczepy podkontenerowej: 45' EURO, S.CF 45 "EURO LIGHT" i S.CF 40' LX.
Wszystkie podwozia charakteryzują się prostotą obsługą. Istotną cechą podwozia S.CF GOOSENECK jest wysokość przewężenia ramy, która wynosi 130 mm. Oznacza to, że nawet przy transportowaniu kontenerów o dużej wysokości z łącznikiem o wysokości 1100 mm, całkowita wysokość zestawu nie przekracza 4 metrów

Naczepa S.CF GOOSENECK 45' EURO

Jest podwozie uniwersalne. Przewozi standardowe kontenery EC od 20' do 45'. Naczepa ma ręcznie sterowane przedłużenie przedniej części, z opatentowanym mechanizmem blokującym MULTILOCK. nadaje sie do transportu kontenerów o długości od 20 do 45 ', wersje tunelowe i płaskie. Mechanizmy blokujące KLAPP LOCK zabezpieczają kontenery w załadunku 2 x 20 '. Z tyłu naczepy znajdują się dwa opcjonalne zamki STEP umożliwiające płynną regulację mechanizmu blokującego na tylnym przedłużeniu ramienia kontenera i pasują do kontenerów z tunelem lub zwykłych.

Naczepa S.CF GOOSENECK 40' LX

Jeżeli priorytetem jest wydajny transport 2 x 20' lub 20 ' z tyłu naczepy lub kontener 40' tunelowy to S.CF GOOSENECK 40' LX jest idealnym rozwiązaniem. Opcjonalny mechanizm STEP LOCK umożliwia również transport kontenerów 40-calowych bez tunelu. Podwozie pod kontener 40 'ma sztywną belkę przednią co umożliwia łatwe blokowanie kontenerów 40 ' bez tunelu. Regulacja tylnego przedłużenia jest znacznie uproszczona, ponieważ nie są wymagane różne rodzaje blokad dla kontenerów różnych typów.

Naczepa S.CF GOOSENECK 45' EURO LIGHT

Naczepa do przewozu kontenerów S.CF GOOSENECK 45' EURO LIGHT jest lekką opcją naczepy podkontenerowej. Przystosowana jest do transportu kontenerów 40 'i 45'. Naczepa zoptymalizowana pod kątem masy własnej waży zaledwie 4250 kilogramów i pozwala na większą ładowność. Podwozie może być opcjonalnie wyposażone w adaptery do przenoszenia kontenerów 40-calowych bez tunelu.

Nowe naczepy podkontenerowe znajdują się już w ofercie EWT Truck & Trailer Polska - wyłącznego przedstawiciela Schmitz Cargobull w naszym kraju.
Przeczytaj też:
Daimler Truck Polska nagradza najlepsze firmy w swojej sieci dealersko-serwisowej Grupa Wróbel ponownie okazała się zwycięzcą w kategorii Dealer Roku. Najlepszym serwisem została firma BTC Czapka ze Skoczowa. 
Wielton z ofertą systemów wymiennych Spółka Wielton, polski producent naczep i przyczep, poszerzył swoją ofertę o kolejne pojazdy.
Wielton z unikalną ofertą finansowania Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przewoźników, spółka Wielton oferuje możliwość nabycia nowych pojazdów w leasingu, w oparciu o atrakcyjne warunki finansowania udzielone przez PKO Leasing.
eActros 300 rusza na testy do firmy MEXEM Pierwszym klientem EWT Automotive, który przetestuje eActrosa 300, jest firma MEXEM z Pruszkowa.
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Firma Schmitz Cargobull nagrodził Partnerów serwisowych roku 2023 W tym roku nagroda Service Partners of the Year 2023 zostanie wręczona w 33 krajach.
Grupa Wielton gra z WOŚP i zaprasza do licytacji Tradycyjnie Grupa wspiera zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegorocznym mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.
Telematyka Schmitz Cargobull we wszystkich naczepach TIP Grupa TIP, jeden z wiodących dostawców wynajmu, leasingu i serwisu naczep w Europie, oraz Schmitz Cargobull, największy europejski producent naczep, podpisały umowę, aby wyposażyć 2500 naczep w systemy telematyczne. Modernizacje sprzętu TrailerConnect® obejmują pojazdy wszystkich typów przyczep i producentów.
Wielton inwestuje w kolejny zakład produkcji naczep W celu usprawnienia procesu produkcyjnego oraz poprawy wydajności Wielton zbudował kolejny zakład w Wieluniu.