Naczepy podkontenerowe Schmitz Cargobull
Naczepa S.CF uzupełni portfolio produktów Schmitz Cargobull.
W czwartek miała miejsce premiera nowej naczepy Schmitz Cargobull. jest to pojazd przeznaczony dla klientów, którzy specjalizują się w transporcie intermodalnym. W ofercie producenta dostępne są trzy warianty naczepy podkontenerowej: 45' EURO, S.CF 45 "EURO LIGHT" i S.CF 40' LX.
Wszystkie podwozia charakteryzują się prostotą obsługą. Istotną cechą podwozia S.CF GOOSENECK jest wysokość przewężenia ramy, która wynosi 130 mm. Oznacza to, że nawet przy transportowaniu kontenerów o dużej wysokości z łącznikiem o wysokości 1100 mm, całkowita wysokość zestawu nie przekracza 4 metrów
Naczepa S.CF GOOSENECK 45' EURO
Jest podwozie uniwersalne. Przewozi standardowe kontenery EC od 20' do 45'. Naczepa ma ręcznie sterowane przedłużenie przedniej części, z opatentowanym mechanizmem blokującym MULTILOCK. nadaje sie do transportu kontenerów o długości od 20 do 45 ', wersje tunelowe i płaskie. Mechanizmy blokujące KLAPP LOCK zabezpieczają kontenery w załadunku 2 x 20 '. Z tyłu naczepy znajdują się dwa opcjonalne zamki STEP umożliwiające płynną regulację mechanizmu blokującego na tylnym przedłużeniu ramienia kontenera i pasują do kontenerów z tunelem lub zwykłych.
Naczepa S.CF GOOSENECK 40' LX
Jeżeli priorytetem jest wydajny transport 2 x 20' lub 20 ' z tyłu naczepy lub kontener 40' tunelowy to S.CF GOOSENECK 40' LX jest idealnym rozwiązaniem. Opcjonalny mechanizm STEP LOCK umożliwia również transport kontenerów 40-calowych bez tunelu. Podwozie pod kontener 40 'ma sztywną belkę przednią co umożliwia łatwe blokowanie kontenerów 40 ' bez tunelu. Regulacja tylnego przedłużenia jest znacznie uproszczona, ponieważ nie są wymagane różne rodzaje blokad dla kontenerów różnych typów.
Naczepa S.CF GOOSENECK 45' EURO LIGHT
Naczepa do przewozu kontenerów S.CF GOOSENECK 45' EURO LIGHT jest lekką opcją naczepy podkontenerowej. Przystosowana jest do transportu kontenerów 40 'i 45'. Naczepa zoptymalizowana pod kątem masy własnej waży zaledwie 4250 kilogramów i pozwala na większą ładowność. Podwozie może być opcjonalnie wyposażone w adaptery do przenoszenia kontenerów 40-calowych bez tunelu.