10 dróg, gdzie kierowcy ciężarówek muszą najdłużej stać w korku - prognozy 2019
Niemcy opublikowali spis dróg tylko w jednym regionie, już widać że jest ich całkiem sporo.
Wielu kierowców samochodów osobowych i ciężarowych boryka się z dobrze znanymi korkami w Nadrenii Północnej-Westfalii. Stale przybywa nowych zakorkowanych miejsc.
W 2019 r. wielu kierowców znowu napotka trudności na swojej drodze. zszargane nerwy będą mieć również osoby codziennie dojeżdżające do pracy na odcinkach autostrad w Nadrenii Północnej-Westfalii. Największe obciążenia ruchu występują oczywiście na różnych odcinkach autostrad. Główną przyczyną przestojów będą prace budowlane.
Ciężarówki nie unikną korków
A1 As Volmarstein - Ak Dortmund / Unna
Tutaj most Volmarstein musi zostać wymieniony. Ze względu na ograniczenia przestrzenne ruch w obu kierunkach może być prowadzony tylko na dwóch pasach.
Prace będą kontynuowane do końca 2020 r. Ponadto w tym kwartale rozpocznie się budowa kolejnego mostu na obszarze Hengstey. Zakończenie tych prac zaplanowano na trzeci kwartał 2022 r.
A1 Ak Dortmund / Unna - Ak Hagen
Kilka projektów budowy mostów doprowadzi do powstania wąskich gardeł w nadchodzących latach. Niektóre już są, inne wystąpią w trzecim kwartale. Najpóźniej do 2020 roku wszystko powinno być wyremontowane.
A1 Ak Leverkusen - Ak Leverkusen-West - Kolonia-północ
Na A1 pomiędzy Leverkusen i Kolonia-Nord - tam gdzie przecinają się drogi w obu kierunkach wystąpia liczne utrudnienia. Oczekiwany koniec budowy: czwarty kwartał 2020 roku.
A40 Jako Duburg-Homberg - As Duisburg-Häfen
Rheinbrücke Neuenkamp musi zostać przedłużony z powodu uszkodzeń strukturalnych. Do czasu zakończenia budowy nowego mostu na Renie liczba dzielonych pasów ruchu musi zostać zmniejszona. Również tutaj od listopada funkcjonuje waga dla ciężarówek. Ważenie jest na razie tylko w jednym kierunku. Waga w kierunku do Venlo ma być zamontowana na wiosnę. Prace budowlane zakończą się do końca 2023 r.
Autostrada A42 Duisburg-Nord - As Duisburg-Baerl
A42 - prace na mostach trwają od 2015 roku. Ze względu na duży ruch w Zagłębiu Ruhry od tego czasu regularnie obserwowane są korki. W tym kwartale rozpoczną się kolejne prace mostowe, które powinny zakończyć się najpóźniej jesienią 2019.
A43 As Recklinghausen-Herten - Ak Herne
A43 nie jest odpowiednio przystosowana do dużego ruchu w tym obszarze. Tutaj droga występuje jako sześciopasmowa. Ale niektóre prace remontowe są już w toku, a niektóre zaplanowano na trzeci kwartał 2019. Jedna część prac powinna zostać ukończona do końca roku. Koniec prac zaplanowano do początku 2022 r.
A45 Westhofener Kreuz - As Lüdenscheid-Nord
Na Lennetalbrücke w kierunku na południe jest zwężenie. Dlatego w godzinach szczytu w 2019 r. spodziewane są duże zatory w obu kierunkach. Prace już trwające powinny zostać zakończone do końca roku.
A46 Haan-East - As Wuppertal-Barmen
Drogi i mosty są odnawiane w całym regionie. Najdłużej trwający projekt budowlany w tej części regionu wystawi na próbę cierpliwość kierowców aż do 2026 r.
A52 As Essen-Rüttenscheid - Ad Essen-East
A52 zostanie całkowicie odnowiona na odcinku na południe od AD Essen-Ost. Tutaj również zostaną rozpoczęte remonty mostów, które zaplanowano w trzecim kwartale 2019 r. Renonty zakończą się do 2022 r.
A565 Jako Bonn-Hardtberg - Jako Bonn-Beuel
W rejonie Bonn należy zmodernizować mosty i rozbudować drogi. Prace trwają do czwartego kwartału 2020 r.