Hybrydowe Fordy Transit rozpoczynają testy w firmach sektora publicznego

Ford Transit Custom PHEV hybrydowy

Hybrydowy Transit Custom przejedzie 50 km na jednym ładowaniu baterii

Od wiosny 2019 roku Ford, wspierany przez władze Kolonii, nawiąże współpracę z lokalnymi firmami, które będą użytkować flotę 10 pojazdów Ford Transit Custom PHEV. Testy mają na celu zbadanie w jakim stopniu pojazdy hybrydowe mogą przyczynić się do poprawy czystości powietrza w miastach.

Program finansowany przez Forda zaplanowany na 12 miesięcy, obejmuje współpracę flotową z firmami obsługującymi sektor publiczny i stanowi uzupełnienie podobnych testów prowadzonych w Londynie i w Walencji.

Hybrydowe dostawcze Fordy rozpoczynają testy w mieście

- Kolonia jest dla Forda miastem strategicznym, jeżeli chodzi o badania nad przyszłością transportu. Razem z władzami miejskimi Kolonii będziemy badać, czego możemy spodziewać się w miejskich strefach przyszłości, które mogą zapewnić mieszkańcom czystsze powietrze, a przez to także mogą być bardziej produktywne - powiedział Gunnar Herrmann, przewodniczący zarządu Ford Germany.

Hybrydowy Ford Transit Custom

Dwa samochody dostawcze Transit Custom PHEV będą wykorzystywane przez firmy: AWB Abfallwirtschaftsbetriebe Köln (zarządzanie odpadami), lotnisko Kolonia-Bonn, Häfen und Güterverkehr Köln (ruch portowy i towarowy), Kölner Verkehrsbetriebe (stowarzyszenie transportu publicznego) i RheinEnergie (regionalne przedsiębiorstwo energetyczne).

Transit Custom PHEV porusza się dzięki zaawansowanemu napędowi hybrydowemu. Docelowy zasięg przy zerowej emisji wynosi 50 km. Dzięki temu jest idealnym rozwiązaniem do miasta. Wielokrotnie nagradzany 1,0-litrowy silnik benzynowy EcoBoost służy do zwiększania zasięgu pojazdu do ponad 500 kilometrów, zapewniając doładowanie akumulatorów litowo-jonowych.

Akumulatory mają pojemność 14 kWh, a instalacja akumulatora pod podłogą bagażnika pozwala zachować pełną pojemność standardowej przestrzeni ładunkowej. W przednim zderzaku zamontowano gniazdo szybkiego ładowania, umożliwiające pełne naładowanie akumulatora w ciągu trzech godzin po podłączeniu do sieci 240 V (16 lub 32 Amp).

Wszyscy partnerzy będą korzystać z już istniejącej infrastruktury ładowania, a pojazdy są wyposażone w systemy telematyki i geofencing, które pomagają upewnić się, że wykazują one zerową emisję, poruszając się w określonych strefach niskiej emisji.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL