OMNITRAC - Goodyear wprowadza zupełnie nową linię opon do samochodów ciężarowych

Dodatkową korzyścią dla przewoźnika jest podwójna gwarancja.
Linia OMNITRAC obejmuje dziesięć rozmiarów opon, w tym jeden zupełnie nowy model w segmencie zastosowań mieszanych.
Goodyear OMNITRAC S
Opona na oś kierowaną OMNITRAC S ma za zadanie radzić sobie w warunkach typowych dla nowoczesnej branży budowlanej i podobnych zastosowaniach, w których ogumienie pracuje przez większość czasu na autostradach, a następnie poza nimi. Dobra charakterystyka zużycia na drogach, a przy tym wysoka odporność na uszkodzenia bieżnika i doskonała podatność na bieżnikowanie – dzięki innowacyjnej technologii DuraShield – to tylko niektóre z zalet tej opony.
Goodyear OMNITRAC D
Nowa opona na oś napędową OMNITRAC D wyróżnia się trzema rzędami kierunkowych klocków bieżnika z lamelami, które optymalizują osiągi na autostradach oraz zimą. Produkt oferuje też dobrą charakterystyką zużycia na drogach, doskonałą trakcję na wszystkich nawierzchniach przez cały okres eksploatacji, dłuższą żywotność i gwarancję bieżnikowania. Dzięki technologii DuraShield znacznie zwiększono trwałość karkasu i odporność na uszkodzenia bieżnika. Opona jest również wysoce odporna na uszkodzenia, powstające wskutek nacinania i odrywania fragmentów bieżnika przy przenoszeniu momentu obrotowego, a także podczas działania retardera.
Opony do naczep
Goodyear OMNITRAC MST II 385/65R22.5 i produkty do naczep 445/65R22.5 OMNITRAC S i D oferują długie przebiegi i poprawioną przyczepność podczas pracy na drogach i poza nimi. Opony wyróżniają się szerokim bieżnikiem, równomiernym zużyciem i potencjalnie długimi przebiegami, a także wysoką odpornością na uszkodzenia oraz stabilnością.
W nowej ofercie Goodyear znajduje się sześć opon OMNITRAC S na oś kierowaną i cztery opony OMNITRAC D na oś napędową.
Nową linię opon OMNITRAC wyposażono w technologię DuraShield, która zapewnia dużą wytrzymałość, lepsze osiągi i podatność na bieżnikowanie. DuraShield to nowa technologia opracowana przez inżynierów Goodyear, która bazuje na specjalnym opasaniu, zwiększającym odporność karkasu na uszkodzenia, a także poprawiającym podatność opon na bieżnikowanie. Ponadto nowa generacja OMNITRAC wyróżnia się dłuższym okresem eksploatacji i pełną zgodnością z kryteriami opon zimowych z oznaczeniem 3PMSF.
Gwarancja Goodyear OMNITRAC, oferując ochronę przed następstwami uszkodzeń, wskutek których zarejestrowany produkt nie nadaje się do użytku i nie można jej naprawić, daje flotom większe poczucie pewności. Dostępna jest również dodatkowa gwarancja przyjęcia karkasu klienta. Szczegółowe warunki gwarancji obejmującej uszkodzenia w następstwie wypadku określa regulamin Goodyear.

Do bardzo poważnego wypadku doszło na Węgrzech. Nie znana jest przyczyna zderzenia dwóch ciężarówek.

W 2018 roku firma EWT Truck & Trailer zaprezentowała nowy pojazd, który niebawem miał pojawić się w jej portfolio.

Pierwsze rejestracje nowych przyczep i naczep w lipcu 2019.

W czerwcu wydano mniej naczep.

Grupa Raben w 2016 roku przeprowadziła pierwsze testy samochodów ciężarowych na gaz.

Magnesy nadal popularne wśród kierowcy ciężarówek.


Kuehne + Nagel optymalizuje swoją flotę pojazdów ciężarowych.

Ciężarówki LNG coraz popularniejsze w Polsce.