Scania CNG śmieciarka

Scania CNG P380

Scania Polska przekazała 2 ciężarówki CNG dla firmy Kom-Eko realizujące zadania komunalne w Lublinie.

We flocie firmy Kom-Eko znalazły się trzy nowe śmieciarki Scania Jedna z napędem Diesla i dwie zasilane CNG. Pięć kolejnych ciężarówek Scania zasilanych gazem ziemnym zostanie dostarczonych w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Naszym celem jest stałe podnoszenie standardu oferowanych usług. Pragniemy być postrzegani jako lider jakości w branży oczyszczania, odbioru i zagospodarowania odpadów. Myślimy nowocześnie i znamy wagę dzisiejszych decyzji, które wpływają na przyszłe pokolenia. Zainwestowaliśmy w pojazdy Scania zasilane gazem ponieważ ten wybór jest korzystny na wielu poziomach: ekologicznym, ekonomicznym i społecznym. Scania jest dla nas rzetelnym partnerem na drodze do zrównoważonego transportu – mówi Marek Karczewski, dyrektor ds. handlowych i realizacji usług Kom-Eko S.A.

Scania CNG zastosowania komunalne

Przekazane ciężarówki Scania P340 to śmieciarki o napędzie CNG. Pojazdy zostały wyposażone w trzy osie, z tylną osią skrętną, dzięki czemu są bardzo zwrotne w wąskich, miejskich uliczkach. Każda ze śmieciarek ma zbiorniki CNG o pojemności 8x118 czyli 944 dm3, dzięki którym może poruszać się od 4 do 5 dni bez konieczności tankowania.

- Coraz więcej naszych klientów jest świadomych potrzeby redukcji emisji CO2 w wykonywanych przez siebie operacjach transportowych. Scania to lider zrównoważonego transportu. W naszej ofercie znajdują się produkty i usługi, dzięki którym możemy zaproponować naszym klientom lepiej dopasowane, bardziej zrównoważone i korzystniejsze pod względem kosztów rozwiązania niż jakikolwiek inny producent - komentuje Paweł Stefaniszyn, kierownik sprzedaży Scania Lublin.

Przeczytaj też:
Sprzedaż samochodów ciężarowych w listopadzie 2021

To przedostatni miesiąc podsumowań sprzedaży samochodów ciężarowych w drugim roku pandemii.

Scania z kamerami zamiast lusterek, ale w innym miejscu

Opcja ta będzie początkowo oferowana tylko na rynku europejskim.

Scania SUPER - co oznacza nowy napis na grillu?

Szwedzki producent ciężarówek prezentuje nowo opracowany rzędowy sześciocylindrowy silnik, ale nie tylko.

Scania 113 z przejechanymi prawie trzema milionami kilometrów i oryginalnym silnikiem?

Scania 113 H 369, rok produkcji 1997. Cięzarówka jest własnościa firmy transportowej Trans Muraro z Rio Grande de Sul.

Ponowny wzrost liczby nowych samochodów ciężarowych

We wrześniu 2021 r. zarejestrowano 2781 wszystkich rodzajów pojazdów użytkowych pow. 3,5 t, to 32,4% więcej niż przed rokiem i więcej niż w sierpniu br. (+37,5%).

TRATON z nowym zarządem

Rada Nadzorcza TRATON SE podjęła dziś decyzję o zmianie Zarządu w TRATON. Obecny prezes i dyrektor generalny Scania, Christian Levin, będzie teraz kierował TRATON SE, jako nowy dyrektor generalny.

Silnik Diesla ma przed sobą jeszcze długą przyszłość

W Norymberdze wmurowano kamień węgielny pod przyszłą fabrykę silników dla ciężarówek: MAN, Scania oraz Navistar.

Pomorska Miss Scania powraca

Już 4 września teren gdańskiego oddział Scania po raz kolejny zamieni się w zlot pojazdów Scania. W tym roku o tytuł najpiękniejszego pojazdu Scania będzie można zawalczyć już po raz dziewiętnasty.

Scania zapowiada modernizacje swoich modeli, szczegóły poznamy w listopadzie

Wprowadzenie na rynek unowocześnionej gamy ciężarówek planowane jest na listopad 2021 roku.

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL

Wyszukiwarka

Informacje