44 t

Francja do 40 ton

Francja chce dostosować swoje przepisy dotyczące dyrektywy 96/53 / WE do końca bieżącego roku i zmniejszyć maksymalną masę samochodów ciężarowych w ruchu granicznym z 44 do 40 ton.

Flamandzka organizacja TLV nie jest zachwycona tym faktem i mówi o "hipokryzji". Francuska organizacja przewoźników TLV zakwestionowała propozycję francuskiego Ministerstwa Transportu dotyczącą interpretacji przepisów WE.

44 tony dla ruchu transgranicznego

Interpretacja, którą obecnie daje ministerstwo, oznacza, że ​​dyrektywę 96/53 / WE należy postrzegać przy maksymalnej wadze 40 ton dla transportu międzynarodowego. Wyjątkiem jest ruch intermodalny, gdzie całkowita masa własna może wynieść 44 tony. Francja nie chce też porozumienia z Belgią, gdzie obowiązują 44 tony.

Ministerstwo Transportu chce przekształcić nową interpretację w legislację i przygotować ją na koniec tego roku. Nowa zasada oznacza również, że policja może natychmiast zgłosić naruszenia maksymalnej wagi 40 ton, również bezpośrednio na granicy kraju.

- TLV wzywa do zaprzestania francuskiej hipokryzji. W przypadku, gdy dwa sąsiednie kraje dopuszczają taką samą maksymalną masę 44 ton na swoim terytorium - powiedział Lode Verkinderen, sekretarz generalny TLV.

 

TTM.nl

Przeczytaj też:
POLOmarket inwestuje w Mercedesy Sieć POLOmarket realizuje kolejną ważną inwestycję w logistykę, finalizując zakup 13 ciągników siodłowych Mercedes-Benz oraz trzech pojazdów z zabudową chłodniczą za blisko 1,5 mln euro.
Daimler Truck Polska nagradza najlepsze firmy w swojej sieci dealersko-serwisowej Grupa Wróbel ponownie okazała się zwycięzcą w kategorii Dealer Roku. Najlepszym serwisem została firma BTC Czapka ze Skoczowa. 
Pojazdy użytkowe po pierwszym kwartale 2024 r. To już siódmy miesiąc spadku na rynku pojazdów użytkowych we wszystkich grupach: ciągniki samochodowe obniżyły się o blisko 19%, podwozia samochodowe i nieliczne samochody specjalne o 21%.
Mercedes-Benz Actros L z futurystyczną kabiną ProCabin już w sprzedaży Od kwietnia 2024 r. można składać zamówienia na nowego Actrosa L, który wejdzie do produkcji w grudniu bieżącego roku.
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
RP-Trans nowym autoryzowanym punktem serwisowym Ford Trucks Polska Ford Trucks Polska otwiera piętnasty autoryzowany serwis pojazdów ciężarowych.
Słaby luty w pojazdach użytkowych Producenci pojazdów ciężarowych odnotowali kolejny spadek sprzedaży nowych ciężarówek.
FORD TRUCKS F-LINE następca serii Cargo Ford Trucks w oparciu o analizę zapotrzebowania rynku, wymagań klientów oraz regulacji prawnych na rynkach europejskich, nieustannie wprowadzania zmiany w swoich pojazdach.
Tytuł Dealer Roku DAF 2024 otrzymał serwis z Rzeszowa DAF Trucks Polska już od 13 lat nagradza czołowych dealerów marki w Polsce. W tym roku najlepszymi wynikami we wszystkich kluczowych aspektach działalności może pochwalić się oddział Grupy Wanicki z Trzciany pod Rzeszowem.