Renault Master Z.E. - Renault Trucks

Elektryczny Master w sieci sprzedaży Renault Trucks

Elektryczny Renault Master potrafi przejechać 120 km na jednym ładowaniu. Z.E. alert ma ostrzegać pieszych przed zbyt cichym pojazdem.

Renault Trucks wprowadza do swojej sieci sprzedaży elektrycznego dostawczaka. Master Z.E. uzupełnia ofertę marki o niskoemoisyjne pojazdy w segmencie do 3,5 t DMC. Ten w pełni elektryczny pojazd, pozwala dotrzeć do wszystkich stref miejskich, niezależnie od ograniczeń drogowych i jest idealnym narzędziem dla profesjonalistów pracujących w środowisku miejskim.

Master Z.E. - tam gdzie występują ograniczenia ruchu

Elektromobilność leży u podstaw strategii Renault Trucks w zakresie zrównoważonego transportu miejskiego, dlatego też francuski producent wprowadza na rynek pierwszy pojazd zasilany w 100% energią elektryczną, Renault Master Z.E.

Renault Master Z.E. idealnie nadaje się do realizacji dostaw na ostatnim etapie. Dostępny w 4 wersjach furgonu i 2 wersjach platformy, dzięki temu, że jest 100% elektryczny odpowie na wszystkie wymagania profesjonalistów pracujących w mieście. Dotrze do każdego miejskiego obszaru, nawet tam, gdzie obowiązują ścisłe ograniczenia w ruchu.

Master Z.E. - 120 km na jednym ładowaniu

Renault Master Z.E. ma zasięg rzeczywisty 120 km. Wystarczy tylko 6 godzin aby go w pełni naładować. Ponieważ baterie zostały zamontowane pod przednimi siedzeniami, jego pojemność ładunkowa jest identyczna jak w pojeździe napędzanym dieslem.

Z.E. alert - ostrzega pieszych

Dla bezpieczeństwa kierowcy, ładunku i mieszkańców miasta, Renault Master oferowany przez Renault Trucks wyposażony jest seryjnie w kamerę cofania, radar cofania i lusterka szerokokątne. Pojazd ma też system Z.E. alert, który przestrzega pieszych przed zbliżającym się pojazdem, gdy porusza się on z prędkością do 30 km/h.

Renault Master Z.E. należy do elektrycznej gamy ciężarówek Renault Trucks. Renault Master uzupełnia segment miejski Renault Trucks D Wide. W ofercie miejskich Renault Trucks znajdują się obecnie pojazdy o DMC od 3,1 do 26t. Elektryczny master może być obsługiwany również przez sieć serwisową Volvo Trucks - Renault Trucks, co w przypadku posiadania floty samochodów ciężarowych, jest dużym ułatwieniem dla użytkownika. 

Renault Master Z.E. - specyfikacja techniczna:

- DMC 3,1t
- Silnik elektryczny 57 kW
- Maksymalny moment obrotowy: 225 Nm
- Maksymalna prędkość 100 km/h
- Zasobnik energii: 33 kWh akumulatory litowo-jonowe
- Zasięg w cyklu NDEC: 200 km
- Zasięg w warunkach rzeczywistych: do 120 km

Przeczytaj też:
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
Elektryczny autobus z Sanoka W ramach projektu: "Autobus z tylnym, zewnętrznym, elektrycznym układem napędowym" fabryka wyprodukowała nietypowy autobus o nazwie AUTOELEKTROSAN.
26 autobusów wodorowych NesoBus będzie jeździło w Chełmie Dostawa autobusów ma odbyć się w 3 transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku. To trzecie duże zamówienie NesoBusów po Rybniku i Gdańsku.
XPO Logistics inwestuje w 165 elektrycznych Renault Trucks XPO, jeden z największych europejskich dostawców innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań transportowych i logistycznych, ogłosił bezprecedensowe nowe zamówienie na 165 elektrycznych pojazdów ciężarowych.
Elektryczna śmieciarka dostarczona do Bolesławca Volvo Trucks Polska dostarczyło elektryczną śmieciarkę do Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu.
Jest już nowy Mercedes-Benz eSprinter Dwa rodzaje i dwie długości nadwozia, trzy pojemności akumulatorów i duża ładowność stanowią podstawę dla licznych wariantów nadwozia i sprawiają, że nowy eSprinter może stać się idealnym dużym vanem.
Solidaris odbiera pierwsze elektryczne Volvo FM Volvo Trucks Polska dostarczyło pierwsze dwa elektryczne ciągniki siodłowe Volvo FM do firmy –Solidaris Sp. z o.o.
Pierwszy MAN eTruck sprzedany w Polsce W piątek 19 stycznia 2024 r. w Krakowie została podpisana pierwsza w Polsce umowa sprzedaży w pełni elektrycznej ciężarówki MAN eTruck.
Rozpoczęcie sprzedaży nowego eSprintera i Sprintera Mercedes-Benz eSprinter o zasięgu do 440 kilometrów.