W pełni zasługuje na swoją nazwę

logistik in XXL i przedłużone naczepy
Firma logistik in XXL GmbH z siedzibą w Braunschweigu z regionu Dolnej Saksoni nabyła do swojej floty przedłużone, o 1,3 metra, naczepy siodłowe, w sumie 10 nowych pojazdów Euro Trailer. Pięć w wersji Euro Trailer Mega Rail i kolejne pięć modeli Euro Trailer Cargo Rail. Nowe naczepy stanowią przygotowanie firmy do przyszłej współpracy z klientami z najróżniejszych branż, takich jak usługi just-in-time w przemyśle motoryzacyjnym czy przemysł napojów. Większa o 4 miejsca paletowe przestrzeń, którą zapewnia przedłużona naczepa, w porównaniu z naczepą standardową, pozwoli zaoszczędzić, logistik in XXL, 3 przejazdy na 1000 transportowanych palet. Wysokość pod dachem wynosząca w Euro Trailer Mega Rail trzy metry umożliwia transport nawet do sześciu skrzyń kratowopaletowych więcej. Wynikają z tego dalsze korzyści ekologiczne i ekonomiczne: oszczędność paliwa do dziesięciu procent oraz nawet do dziesięciu procent mniejsza emisja CO2.
Zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Niemczech, te przedłużone naczepy mogą być stosowane również w transporcie intermodalnym. W tym celu naczepy są wyposażone we wzmocnione ramy. Wykonane w ramie krawędzie przygotowane dla chwytaków z zabezpieczeniem plandeki przed uszkodzeniem oraz specjalne osie w wersji Rail sprawiają, że przedłużone naczepy sprawdzają się idealnie przy przeładunku kolejowym. Pięć naczep Euro Trailer Mega Rail dodatkowo przystosowanych jest do transportu morskiego i wodnego poprzez zastosowanie wyposażenia RoRo z zamkniętą płytą ślizgową o grubości ośmiu milimetrów, cztery pary wysokiej wytrzymałości pierścieni mocujących o nośności 12 000 kg oraz oznakowanie zgodne z normą DIN EN 29367-2. Oczywiście wszystkie Kögel Euro Trailer posiadają także certyfikat zgodności z DIN EN 12642 kod XL. Wyeliminowanie typowych desek aluminiowych lub drewnianych jest możliwe dzięki wyposażeniu naczepy w opcjonalną plandekę z 26 pionowymi profilami aluminiowymi po każdej stronie naczepy. Dalszym wyposażeniem indywidualnym są stalowe ograniczniki palet, układ monitorujący ciśnienie powietrza w oponach, skrzynki narzędziowe i wiele innych.
We wszystkich wariantach naczep Kögel Euro Trailer cała rama pojazdu jest trwale zabezpieczona przed korozją przy użyciu technologii nanoceramicznej oraz powłoki KTL, a następnie pokrywana jest warstwą lakieru UV.

DBK rozszerza swoją ofertę o kolejną markę naczep. Po marce Kögel przyszła kolej na niemieckiego Kassbohrer'a.

Kögel prezentuje naczepy i innowacyjne rozwiązania

Nadwozie Kögel bez aluminiowych listew

PostNord wykorzysta nowych 51 naczep Kögel Box do transportu towarów suchych

Firma Kögel wprowadza nową generację naczep NOVUM

Firma Unitrailer generalnym przedstawicielem firmy Kögel w Bułgarii

Thomas Gregor obejmuje kierownictwo nad firmą Kögel Used

Ambasadorzy KÖGEL ogłoszeni po raz drugi

Moduł telematyczny z automatycznym rozpoznawaniem opon do naczep