×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 50.
Gruzja – rynek z perspektywą dla rozwoju

Gruzja – rynek z perspektywą dla rozwoju

Go Logis zdobywa nowy rynek wschodni

 

Go Logis, polska firma spedycyjna o zasięgu międzynarodowym, specjalizuje się w organizacji transportów na rynki wschodnie i do krajów WNP - Rosji, Kazachstanu, Uzbekistanu, Kirgistanu, na Ukrainę i Białoruś. Teraz, wykorzystując długoletnie doświadczenie w obsłudze tego kierunku, Go Logis rozszerza zasięg swoich usług o Gruzję. Obejmują one organizację transportów drogowych (całopojazdowych i częściowych), a w przyszłości także transportów towarów niebezpiecznych ADR.  

Go Logis rozpoczął obsługę dostaw do Gruzji od zorganizowania transportu całopojazdowego (FTL) na zlecenie czołowego polskiego producenta kominków i akcesoriów kominkowych. Przewożonym ładunkiem były elektryczne biokominki i akcesoria do ich wyposażenia o łącznej wadze 8 ton. Towar został przetransportowany bezpośrednio do odbiorcy w Tbilisi w ciągu zaledwie 8 dni, włączając w to czas załadunku, rozładunku i odpraw celnych. Trasa prowadziła przez Białoruś i Rosję, gdzie samochód przekroczył rosyjsko-gruzińskie przejście graniczne Wierchnij Łars - Stepancminda.  

- To jedna z najbardziej z optymalnych, ale jednocześnie mniej popularnych i trudniejszych tras, głównie ze względu na liczne formalności i procedury, także bariery językowe, związane z przekraczaniem granic kolejnych państw. Wybraliśmy drogę, która była dla nas bezpieczna, tu sprawdziło się nasze know-how, wynikające z długoletniej obecności Go Logis na rynkach wschodnich oraz bardzo dobra znajomość specyfiki organizacji transportów na tych kierunkach – wyjaśnia Joanna Jędruchniewicz, kierownik obsługi klienta Go Logis.

Przy organizacji transportów kluczowe znaczenie mają doświadczenie spedytora, bardzo dobra znajomość procedur i formalności oraz współpraca ze sprawdzonym przewoźnikiem, który zna i obsługuje ten rynek. Gruzja wciąż nie jest kierunkiem popularnym wśród polskich przewoźników. Dodatkowo, na gruzińskich drogach najlepiej sprawdzają się kierowcy, którzy realizowali już transporty na Wschód i doskonale znają ich specyfikę. W przypadku tego kraju znaczącym utrudnieniem są górzyste tereny z trudno przejezdnymi odcinkami dróg i zmienne warunki pogodowe.

- Gruzja to już siódmy rynek wschodni, po Rosji, Białorusi, Ukrainie, Kazachstanie, Uzbekistanie i Kirgistanie, dokąd organizujemy transporty. Ten kraj jest wciąż niszowym kierunkiem dla polskich firm, ale jednocześnie Gruzja to perspektywiczny rynek, o kluczowym znaczeniu dla Kaukazu Południowego, z dużą otwartością na międzynarodowy biznes. Dlatego też zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie przewozów do tego kraju, a dzięki współpracy ze sprawdzonymi przewoźnikami i bardzo dobrej znajomości specyfiki obsługi rynków wschodnich, będziemy rozszerzać naszą ofertę o kolejne usługi transportowe. Teraz przede wszystkim chcemy skupić się na rozwoju transportów na terenie całej Gruzji, nie tylko do Tbilisi. Już wkrótce chcielibyśmy zaproponować naszym klientom, głównie firmom z branży chemicznej, transporty towarów niebezpiecznych ADRzapowiada Grzegorz Szenejko, właściciel Go Logis.

 

Przeczytaj też:
Magazyn - dlaczego wybrać platformę towarową i jak przyspiesza ona pracę magazynu Nowoczesny magazyn XXI wieku to magazyn wykorzystujący maksymalnie możliwości przestrzenne obiektu, w jakim jest zlokalizowany. O ile przestrzeni poziomej nie jest trudno zapełnić regałami magazynowymi, to przestrzeń w pionie bywa wyzwaniem. Transport towarów na wysokość wymaga odpowiedniego sprzętu, do którego zalicza się również platforma towarowa.
Danone przedłuża współpracę z Kuehne+Nagel Danone Sp. z o.o. przedłuża współpracę z Kuehne+Nagel w Polsce o kolejne siedem lat.  
Telematyka w ciężarówce. Kierowco, co wie o tobie twój szef? Narzędzia telematyczne pozwalają obecnie zebrać mnóstwo danych dotyczących każdego przejazdu samochodu ciężarowego.  
myCEVA - cały proces logistyczny online CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, przyspieszył proces transformacji cyfrowej i uruchamia myCEVA, nową platformę transakcyjną, umożliwiającą nadawcom przesyłek zarządzanie online całym procesem transportowym.  
Rusza program FM Open Lab dla młodych przedsiębiorców - logistyków FM Logistic CE, wiodący operator logistyczny działający w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech, uruchamia program dedykowany start-upom. Inicjatywa nosi nazwę FM Open Lab i jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcieliby rozwijać swój produkt lub usługę w rzeczywistych warunkach biznesowych.  
Sztuczna inteligencja w logistyce drogowej? To już działa Kuehne + Nagel uruchomiło w Singapurze platformę cyfrową eTrucknow, wykorzystującą technologię sztucznej inteligencji.  
Kierowca jak fotograf. Raben wprowadza bezdotykową obsługę dokumentów przewozowych Usługa PCD dostępna jest od 4 maja.  
Jak wzorowo radzić sobie z pandemią koronawirusa w logistyce. GEFCO Polska wprowadza zaostrzone procedury ochrony GEFCO Polska wprowadziła szereg zmian dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowia pracowników i partnerów oraz zachowania ciągłości realizowania zleceń.  
Branża magazynowa wobec kryzysu epidemii. Rokowania są pozytywne W przeciwieństwie do branży automotive rynek magazynowy nadal się rozwija.