Continental utworzył nowy dział ds. rozwiązań cyfrowych

Continental utworzył nowy dział ds. rozwiązań cyfrowych

Nowa jednostka organizacyjna dedykowana wyłącznie rozwiązaniom technologicznym dla flot transportowych

 

Continental, międzynarodowy producent opon i dostawca rozwiązań technologicznych dla branży motoryzacyjnej, rozbudował dział opon do pojazdów użytkowych o jednostkę organizacyjną odpowiedzialną za rozwiązania cyfrowe dla opon do ciężarówek, autobusów i pojazdów specjalnych.
 
Głównym zadaniem nowego departamentu będzie rozwój rozwiązań cyfrowych oferowanych przez Continental firmom transportowym. Kierownictwo nad nową jednostką organizacyjną objął Michael Neuheisel (45), który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora ds. marketingu w dziale opon do pojazdów użytkowych. Nowa jednostka funkcjonuje od 1 sierpnia 2017r.
 
- W 2013 roku wprowadziliśmy na rynek system ContiPressureCheck do monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym. W 2016 roku do struktur Continental dołączyła firma Bandvulc – producent opon z Anglii. Natomiast w tym roku skoncentrowaliśmy się na rozbudowie struktur organizacyjnych działu opon do pojazdów użytkowych o nową jednostkę odpowiedzialną wyłącznie za rozwój rozwiązań cyfrowych. – powiedział Andreas Esser, dyrektor działu opon do pojazdów użytkowych w Continental.
 
- W 2014 roku, kiedy rozpoczynaliśmy wdrażanie rozwiązań cyfrowych Continental na rynek motoryzacyjny, nasz zespół w Hanowerze składał się z kilku pracowników. Minęły zaledwie trzy lata, a liczba pracowników odpowiedzialnych za ten obszar nie tylko wzrosła, ale są oni obecni we wszystkich regionach operacyjnych Continental na całym świecie. To świadczy o tym, jak duże znaczenie dla branży ciężarowej mają nowoczesne rozwiązania cyfrowe stosowane w eksploatacji opon. – powiedział Michael Neuheisel, dyrektor departamentu rozwiązań cyfrowych w dziale opon do pojazdów użytkowych Continental.
 
Michael Neuheisel pracuje w Continental od 2011 roku i posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu innowacyjnymi rozwiązaniami. Od 2014 roku Neuheisel był odpowiedzialny za marketing w dziale opon do pojazdów użytkowych. Na nowym stanowisku będzie podlegał bezpośrednio Andreasowi Esserowi, dyrektorowi działu opon do pojazdów użytkowych.

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL