Pozyskiwanie świeżej żywności

Pozyskiwanie świeżej żywności

Kampania Carrier Transicold „Cool Dinner” serwuje smakowity kąsek

 

Aby podkreślić ważną rolę, jaką odgrywa chłodzenie w pozyskiwaniu świeżej żywności „od pola na widelec”, firma Carrier Transicold wdrożyła kampanię „Cool Dinner”, ukazującą kulisy działania systemów transportu chłodniczego i sposób w jaki pomagają one utalentowanym szefom kuchni dogadzać smakoszom w całej Europie. Mieszkańcy całego regionu mogą śledzić przebieg procesu, poznawać nowe przepisy oraz wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest posiłek przygotowany przez szefa kuchni w ich własnym domu. Firma Carrier Transicold jest częścią UTC Climate, Controls & Security, jednostki United Technologies Corp. (NYSE: UTX).

Kampania skupia się na dwóch oddzielnych podróżach w tzw. „odcinkach”; każda podróż po Europie odbywa się tropami innego składnika. Odcinek pierwszy „Smakowanie chłodnego, słodkiego sera” ma swoją premierę w nadchodzący weekend i będzie śledził losy pysznego sera Emmental na trasie z mleczarni Käserei Längacker-Brügglen w Alpach Szwajcarskich do Petersburga w Rosji – podróż podkreśla, w jaki sposób produkty firmy Carrier Transicold oraz paneuropejska sieć serwisowa dostarczają na czas świeże towary wymagające przechowywania w ściśle określonych temperaturach. Drugi odcinek kampanii opisuje podróż innego regionalnego składnika z Europy północnej na południe Francji.

Artykuły powiązane

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL