×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 50.
Nowa marka na rynku TSL

Nowa marka na rynku TSL

Swoim zasięgiem obejmie 14 krajów Starego Kontynentu
Wraz z początkiem kwietnia br., na rynku TSL pojawił się nowy gracz – firma VIAON. Jest to jedyny w Europie dystrybutor usług i produktów marek takich jak: Inelo, OCRK oraz GBOX. Nowo powstała spółka swoim zasięgiem obejmie 14 krajów Starego Kontynentu, w których szacunkowa wartość rynku transportowego sięga ok. 700 miliardów euro. Marka VIAON powstała dzięki decyzji biznesowej zarządów Inelo, GBOX oraz OCRK - wiodących firm w branży TSL.
W świetle zmian legislacyjnych oraz prowadzenia działalności w dynamicznym sektorze transportowym, VIAON stwarza nowe możliwości dla firm przewozowych, eliminując konieczność poszukiwania rozwiązań u kilku, różnych dostawców.Utworzenie nowego podmiotu ma również na celu wypracowanie ułatwień dla przedsiębiorstw związanych z transportem osób i towarów na terenie Europy.
- Decyzja o połączeniu potencjału firm Inelo, GBOX oraz OCRK podyktowana była zmianami w branży transportowej. Dopasowujemy się do dynamicznego otoczenia TSL, zauważamy potrzeby firm transportowych, dlatego też zdecydowaliśmy o stworzeniu jednego dystrybutora usług i produktów, który spełni oczekiwania branży, dając jednocześnie możliwości wykraczające poza znane do tej pory standardytłumaczy Bartosz Najman, Chief Excecutive Officer VIAON.
Synergia doświadczeń i energii trzech marek pozwoli przewoźnikom na skorzystanie z produktów i usług wszystkich marek, będących pod parasolem VIAON. Co więcej, dzięki integracji rozwiązań telematycznych oferowanych przez markę GBOX z usługą OCRK Premium będzie możliwość pełnej kontroli nad czasem pracy kierowcy. Jest to kluczowe, zwłaszcza w sytuacji oddelegowania kierowców do krajów objętych obowiązkowym wynagrodzeniem minimalnym. Dostęp do pełnej oferty dystrybutora ułatwia zintegrowana sieć ponad dwudziestu profesjonalnych doradców na terenie kraju.
- Przewidujemy, że powstanie marki VIAON wpłynie nie tylko na zwiększenie potencjału rynkowego INELO, GBOX oraz OCRK i pozwoli na konsolidację naszych działań na terenie Europy, ale przede wszystkim ułatwi przedsiębiorcom prowadzenie działalności transportowej i wzrost sprzedaży usług – ocenia Bartosz Najman.
Nowy dystrybutor posiada na chwilę obecną klientów w 14 krajach Europy, m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Czechach, ale także w Polsce. Szacunkowa wartość rynku transportowego w tych krajach w sumie może sięgać ok. 700 miliardów euro, stanowiąc tym samym jedną z największych gałęzi gospodarki Starego Kontynentu.Z usług i produktów dystrybuowanych przez VIAON korzystają nie tylko firmy transportowe, ale również instytucje państwowe, takie jak Inspekcja Transportu Drogowego, Izba Celna czy Policja.
- Długoterminowe prognozy dla branży transportowej wskazują, że transport drogowy w Polsce i Europie nadal będzie dominował wśród pozostałych gałęzi transportu. Potencjalnie oznacza to dalszy rozwój branży i tym samym utrzymanie przez Polskę pozycji lidera. Taka sytuacja nie wyklucza w dalszej perspektywie ekspansji marki VIAON na kolejne kraje Europy – komentuje Bartosz Najman.
Zarząd marki VIAON zapewnia, że zmiany związane z jej powstaniem, w żaden sposób nie wpłyną na obecnych klientów firm Inelo, GBOX oraz OCRK.