Inteligentne naczepy przyszłości
Na targach IAA firma Krone zaprezentowała rozwiązania transportowe połączone w inteligentnej sieci.
Get connected – tak brzmiało motto firmy Krone na tegorocznych targach IAA 2016. - Nieprzypadkowo wybraliśmy taką myśl
przewodnią, gdyż cel, jakim jest ogólnoświatowa cyfrowa sieć, jest teraz w zasięgu ręki. Łączność” to "słowo klucz" logistycznej teraźniejszości w kontekście wyzwań jakie przyniesie przyszłość. Wszyscy uczestnicy łańcucha transportowego są obecnie zobowiązani do porozumiewania się z pozostałymi - wyjaśnia wspólnik zarządzający Bernard Krone.
Nowy wózek Krone Dolly do długich pojazdów ciężarowych z hydraulicznym układem skrętnym był jednym z prezentowanych produktów
firmy. Stale rosnące natężenie transportu towarowego w Niemczech i w Europie wymaga poszukiwania nowych rozwiązań transportowych i zestawów drogowych. Długie pojazdy ciężarowe mogą stanowić ważny czynnik w pokonywaniu tych wyzwań. Aby spełnić surowe wymagania niemieckiego kodeksu drogowego, firma Krone wyposażyła pojazd Dolly w hydrauliczny układ skrętu i obrotowy dyszel.
Ponieważ popyt na osie Krone nie słabnie, firma inwestuje obecnie w zakład produkcyjny Dinklage. - Po uruchomieniu w zimie
2015 instalacji do zgrzewania tarciowego dla korpusów osi Krone obecnie trwa budowa nowej hali produkcyjnej wraz z nową linią
montażową dla osi Krone oraz logistyką. Przedsięwzięcie ma zostać zrealizowane do końca 2016 roku. Wydajność montażowa osi
Krone wzrośnie wówczas do 60 000 jednostek rocznie. Koszty inwestycji wynoszą ok. 5 mld euro - mówi Bernhard Brüggen, CEO
Nutzfahrzeug Gruppe.W dotychczasowej hali montażowej nadal wytwarzane są osie gigant; tutaj wydajność wynosi kolejne 30 000.
Znaczne skrócenie czasu załadunku w przypadku załadunku bocznego oraz zwiększenie wysokości w portalu tylnym – te dwa silne
argumenty przemawiają za nową, oddzieloną belką do nadwozi wymiennych, którą firma Krone po raz pierwszy przedstawia na targach IAA. Ta innowacyjna belka umożliwia automatyczne podnoszenie 2. szyny tylnej części dachu w celu zwiększenia wysokości w portalu tylnym. Dach można podnosić bez otwierania portalu tylnego. sztuk.