×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 50.
Inteligentne naczepy przyszłości

Inteligentne naczepy przyszłości

Na targach IAA firma Krone zaprezentowała rozwiązania transportowe połączone w inteligentnej sieci.

Get connected – tak brzmiało motto firmy Krone na tegorocznych targach IAA 2016. - Nieprzypadkowo wybraliśmy taką myśl
przewodnią, gdyż cel, jakim jest ogólnoświatowa cyfrowa sieć, jest teraz w zasięgu ręki. Łączność” to "słowo klucz" logistycznej teraźniejszości w kontekście wyzwań jakie przyniesie przyszłość. Wszyscy uczestnicy łańcucha transportowego są obecnie zobowiązani do porozumiewania się z pozostałymi - wyjaśnia wspólnik zarządzający Bernard Krone.

Nowy wózek Krone Dolly do długich pojazdów ciężarowych z hydraulicznym układem skrętnym był jednym z prezentowanych produktów
firmy. Stale rosnące natężenie transportu towarowego w Niemczech i w Europie wymaga poszukiwania nowych rozwiązań transportowych i zestawów drogowych. Długie pojazdy ciężarowe mogą stanowić ważny czynnik w pokonywaniu tych wyzwań. Aby spełnić surowe wymagania niemieckiego kodeksu drogowego, firma Krone wyposażyła pojazd Dolly w hydrauliczny układ skrętu i obrotowy dyszel.

Ponieważ popyt na osie Krone nie słabnie, firma inwestuje obecnie w zakład produkcyjny Dinklage. - Po uruchomieniu w zimie
2015 instalacji do zgrzewania tarciowego dla korpusów osi Krone obecnie trwa budowa nowej hali produkcyjnej wraz z nową linią
montażową dla osi Krone oraz logistyką. Przedsięwzięcie ma zostać zrealizowane do końca 2016 roku. Wydajność montażowa osi
Krone wzrośnie wówczas do 60 000 jednostek rocznie. Koszty inwestycji wynoszą ok. 5 mld euro - mówi Bernhard Brüggen, CEO
Nutzfahrzeug Gruppe.W dotychczasowej hali montażowej nadal wytwarzane są osie gigant; tutaj wydajność wynosi kolejne 30 000.

Znaczne skrócenie czasu załadunku w przypadku załadunku bocznego oraz zwiększenie wysokości w portalu tylnym – te dwa silne
argumenty przemawiają za nową, oddzieloną belką do nadwozi wymiennych, którą firma Krone po raz pierwszy przedstawia na  targach IAA. Ta innowacyjna belka umożliwia automatyczne podnoszenie 2. szyny tylnej części dachu w celu zwiększenia wysokości w portalu tylnym. Dach można podnosić bez otwierania portalu tylnego. sztuk.

Przeczytaj też:
Producent naczep ostrożnie o inwestycjach w 2024 roku Grupa Krone może uznać rok 2023 za udany, jednak szefowie firmy są pełni obaw.
Nowa generacja opon do naczep Krone Latem 2023 roku producent naczep firma Krone wprowadzi nową generację opon Krone Trusted Tyre Comfort.
Wielton nowym dostawcą naczep dla duńskiego PNO Duńska firma PNO, specjalizująca się w wynajmie naczep, rozpoczęła współpracę z polskim producentem naczep.
Naczepa Profi Liner firmy Krone ma już 25 lat! Naczepa kurtynowa Profi Liner firmy Krone obchodzi w tym roku swoje 25 urodziny.
Nowe naczepy Wielton dla firmy Francepol Spółka PTH Francepol, w styczniu 2023 roku, zamówiła 100 naczep u wieluńskiego producenta. Kontrakt dotyczy wyprodukowania 50 szt. standardowych naczep kurtynowych Curtain Master i 50 naczep kurtynowych Curtain Master Mega.
Rynek naczep w dwóch pierwszych miesiącach 2023 roku Od początku 2023r. grupa nowych przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t osiągnęła 4094 szt., co oznacza zmniejszenie popytu na te pojazdy o 7,6% w porównaniu z sytuacją w 2022 roku. Przyczep przybyło 409 szt. (-7,7%) a naczep 3685 (-7,6%).
Grupa Wielton szacuje rekordowy poziom przychodów w ubiegłym roku W 2022 r. szacowane przychody Grupy Wielton po raz pierwszy w historii wyniosły ok. 3,44 mld zł, rosnąc o 28 proc.
Rok 2022 u producentów naczep i przyczep Popyt na naczepy i przyczepy ciężarowe rozwijał się w dużej części w wyniku wcześniejszych rejestracji ciągników samochodowych. Niestety rejestracje ciężarówek w grudniu wyhamowały, jednak naczepy odnotowały wzrost.
Nowe przyczepy i naczepy z dwucyfrowym spadkiem sprzedaży W podgrupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t w październiku 2022 r. rejestracje osiągnęły 2391 szt. przy spadku o 19,1% r/r.