Marketing Mercedes-Benz Polska nagrodzony
Polski oddział Mercedes-Benz został ostatnio potrójnie wyróżniony za nieszablonowe działania marketingowe.
W szóstej edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono osoby kierujące działaniami komunikacyjnymi w Polsce, dzięki którym przyczyniają się do rozwoju swoich firmy i instytucji. W skład kapituły konkursu wchodziło ponad 40 osób zarządzających największymi agencjami i domami mediowymi w Polsce oraz ekspertów. Jego oficjalne wyniki ogłoszono podczas finałowej gali Marketing Summit 6 czerwca br. w Krakowie.
Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, otrzymała nagrodę Dyrektora Marketingu Roku 2015 w kategorii „Thinking Out of the Box” (z ang. nieszablonowe myślenie). Kapitała konkursu doceniła jej projekt „Literatura narzędziem kształtowania marki motoryzacyjnej”, w ramach którego ambasadorem Mercedes-Benz został wielokrotnie nagradzany pisarz Szczepan Twardoch.
Aleksander Rzepecki, specjalista komunikacji produktu Mercedes-Benz Polska, otrzymał nagrodę w kategorii „Wysoka efektywność marketingowa - B2B Marketing”. Jury doceniło jego projekt siłowni zewnętrznych dla kierowców zawodowych, oparty na prozdrowotnych założeniach. W ramach projektu w całej Polsce, przy największych stacjach benzynowych, powstało ponad 50 siłowni plenerowych dla kierowców ciężarówek wszystkich marek.