Marketing Mercedes-Benz Polska nagrodzony

Marketing Mercedes-Benz Polska nagrodzony

Polski oddział Mercedes-Benz został ostatnio potrójnie wyróżniony za nieszablonowe działania marketingowe.

Dr Ewa Łabno-Falęcka i Aleksander Rzepecki otrzymali nagrody w Konkursie Dyrektor Marketingu Roku, promującym najlepszych marketerów w Polsce, a Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w kilku kategoriach wyróżniło film „Mercedes-Benz wspiera GOPR” z nowym GLC.

W szóstej edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono osoby kierujące działaniami komunikacyjnymi w Polsce, dzięki którym przyczyniają się do rozwoju swoich firmy i instytucji. W skład kapituły konkursu wchodziło ponad 40 osób zarządzających największymi agencjami i domami mediowymi w Polsce oraz ekspertów. Jego oficjalne wyniki ogłoszono podczas finałowej gali Marketing Summit 6 czerwca br. w Krakowie.

Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, otrzymała nagrodę Dyrektora Marketingu Roku 2015 w kategorii „Thinking Out of the Box” (z ang. nieszablonowe myślenie). Kapitała konkursu doceniła jej projekt „Literatura narzędziem kształtowania marki motoryzacyjnej”, w ramach którego ambasadorem Mercedes-Benz został wielokrotnie nagradzany pisarz Szczepan Twardoch. 

Aleksander Rzepecki, specjalista komunikacji produktu Mercedes-Benz Polska, otrzymał nagrodę w kategorii „Wysoka efektywność marketingowa - B2B Marketing”. Jury doceniło jego projekt siłowni zewnętrznych dla kierowców zawodowych, oparty na prozdrowotnych założeniach. W ramach projektu w całej Polsce, przy największych stacjach benzynowych, powstało ponad 50 siłowni plenerowych dla kierowców ciężarówek wszystkich marek.

4trucks.pl / Mercedes-Benz

Wyszukiwarka

Informacje

Zapisz się do newslettera

Raz w tygodniu otrzymasz od nas przegląd wydarzeń z branży TSL