×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 49.
Renault Trucks w firmie Dudi

Renault Trucks w firmie Dudi

W dniu 29 marca, w Volvo Group Truck Center Świdnik firma PHU DUDI odebrała cztery ciągniki siodłowe Renault Trucks T460.

Uzupełniły one dotychczasową flotę pojazdów ciężarowych: 12 Renault Trucks T460 i dwa D 2,1 m.

PHU DUDI działa od 7 lat. Powstała w odpowiedzi na potrzeby rynku. Wcześniej jej właściciel Rafał Dudkowski zajmował się dystrybucją opakowań. Firma do niedawna specjalizowała się w przewozach pojazdami dostawczymi o dmc do 3,5 t. Były to ekspresowe dostawy na terenie całej Unii Europejskiej.

W maju 2015 r. do „busów” dołączyły pojazdy ciężarowe. Obecnie firma dysponuje 40 samochodami dostawczymi, dwoma ciężarówkami Renault Trucks serii D 2,1 m, wszystkie z zabudową plandekową, oraz 16 ciągnikami siodłowymi Renault Trucks serii T.

Rozbudowaliśmy spedycję i rozszerzyliśmy zakres swoich usług, dzięki temu możemy kompleksowo obsługiwać naszych klientów. Oferujemy transport drobnicowy, częściowy i całopojazdowy, co daje nam przewagę na rynkupodkreśla Rafał Dudkowski.

D 2,1 w „międzynarodówce”
PHU DUDI to jedna z pierwszych firm w Polsce, która zdecydowała się na zakup pojazdów serii D.

Są klienci, którzy potrzebują właśnie takich aut. To pojazdy dość specjalistyczne. Ładownia ma 3 m wysokości, czyli tyle samo, co „mega”, jednak nie zawsze potrzeba aż takiej przestrzeni jak w naczepie. Nasze „solówki” mogą przewozić wysokie maszyny czy okna. Obsługujemy nimi trasy długodystansowemówi Tomasz Bogut, kierownik transportu w PHU DUDI.

D 2,1 m bardzo dobrze sprawdzają się w transporcie długodystansowym. Jak zapewnia właściciel PHU DUDI, spalają około 18 l/100 km. To pojazdy skrojone na miarę. Aby zaoszczędzić na kilogramach, zastąpiono w nich skrzynie zautomatyzowane manualnymi, zamontowano również kompozytowe zbiorniki na paliwo. Zastosowano lekką zabudowę aluminiową i kompozytową kabinę sypialną. Masa własna pojazdów to 6,4 t.

Tutaj najważniejsze było dostosowanie pojazdu do zadań. Trzeba było go przygotować do pracy na trasach międzynarodowych. Musieliśmy dołożyć kabinę sypialną, ogrzewanie postojowe, zamówiliśmy większe zbiorniki paliwa i dostosowaliśmy przełożenia mostu. W efekcie otrzymaliśmy pojazdy, które wypracowują podobny zysk jak zestawy z naczepamipodkreśla Tomasz Bogut.

Niezbędne minimum
Już prawie rok firma eksploatuje również ciągniki siodłowe T460. Na początku zakupiono cztery sztuki. Ponieważ zdały egzamin celująco, sukcesywnie dołączały do nich kolejne.

Rozpoczynając z nami współpracę, firma PHU DUDI nie była jeszcze znana na rynku przewozów pojazdami ciężarowymi. To był całkowicie nowy klient. W tej sytuacji świetnie sprawdziła się nasza oferta najmowa. To był balans między ceną a wyposażeniem pojazdu, co bardzo dobrze odpowiadało potrzebom tej firmymówi Paweł Wojciechowski, reprezentant handlowy Renault Trucks. Kabiny sypialne serii T już w standardzie mają wszystko, co niezbędne: jest tam klimatyzacja, ogrzewanie, lodówka, zestaw głośnomówiący, czyli to bez czego samochody długodystansowe nie mogą się obyć w dzisiejszych czasach. Klient zaufał mi i myślę, że jest zadowolony ze swojej decyzji. Świadczy o tym chociażby kolejna dostawa naszych pojazdów do tej firmy.

Zarobek tu i teraz
Pojazdy Renault Trucks we flocie PHU DUDI korzystają z sytemu telematycznego Optifleet. 

To rozwiązanie bardzo ułatwia nam pracę. Wiemy, gdzie znajduje się pojazd i jakie ma zużycie paliwa. Możemy szybko reagować na nieprawidłowości, ponieważ znamy ich przyczyny. Wszystko widzimy na wykresach generowanych przez program Optifleetmówi Tomasz Bogut.

Wszystkie ciągniki siodłowe są użytkowane przez PHU DUDI w ramach 3-letniego wynajmu długoterminowego w Renault Trucks Financial Services (rozwiązanie w ramach VFS). Firma zdecydowała się również na skorzystanie z najbardziej rozbudowanego kontraktu serwisowego oferowanego dla pojazdów Renault Trucks – Excellence.

Do zainwestowania w pojazdy Renault Trucks przekonała nas oferta finansowania fabrycznego VFS połączona z kontraktami serwisowymi Excellence. Tak naprawdę Renault Trucks zdejmuje nam z głowy całe obciążenie, które wiąże się z posiadaniem floty. Przeanalizowaliśmy wiele ofert i w tym wypadku stosunek jakości do ceny wypadł najlepiej zauważa Rafał Dudkowski.

Kontrakt serwisowy dodatkowo zabezpiecza firmę przed niespodziewanymi wydatkami i sprawia, że pojazd szybko wraca do pracy.

Nie musimy się martwić awarią na drodze. Jeżeli coś takiego się przydarzy, wystarczy jeden telefon i w ciągu 2 godzin pojazd znów jest w trasie. Każdy powinien zajmować się tym, na czym zna się najlepiej, dlatego my powierzamy serwis profesjonalistom z Renault Truckspodkreśla Tomasz Bogut.

4trucks.pl / Renault Trucks

Przeczytaj też:
Używane Renault Trucks z gwarancją do 240 tys km Dzięki T Red, który doskonale ilustruje podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym, producent kładzie nacisk zarówno na pojazdy używane, jak i na ponowne wykorzystanie użytych części.
Nowa generacja Renault Master pojawi się w 2024 roku W 2024 r. Renault Trucks wprowadzi na rynek nową generację pojazdów dostawczych – Renault Trucks Master Red EDITION.
Zmiany w dystrybucyjnych Renault Trucks Renault Trucks przedstawia nową odsłonę swoich miejskich i podmiejskich samochodów ciężarowych, w tym specjalne rozwiązania dla modeli elektrycznych.
Janusz Buława nowym prezesem Renault Trucks Polska Z dniem 1 października 2023 r. Janusz Buława obejmie stanowisko prezesa Renault Trucks w Polsce.
Renault Trucks do recyklingu Renault Trucks podejmuje kolejne kroki w celu przestawienia swojej działalności przemysłowej na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Fabryka używanych części Renault Trucks jest logicznym kolejnym krokiem w tej drodze.
Renault Trucks na drodze do elektromobilności Renault Trucks w 2021 r. dostarczyło 249 elektrycznych samochodów ciężarowych i zamówiono kolejne 613 sztuk.
T Robust 13L - specjalna wersja Renault Trucks Renault Trucks przedstawiło specjalną edycję ciężarówki, sygnowaną znakiem T Robust 13L. Jest to kontynuacja edycji specjalnych - poprzednia T 01 Racing zdobyła duże uznanie klientów.
Nowe Renault Trucks T520 High we flocie brytyjskiego przewoźnika Inverdell Ltd, brytyjski przewoźnik z Cairndow, specjalizujący się w transporcie ryb w warunkach kontrolowanej temperatury, zakupił dwa nowe ciągniki siodłowe Renault Trucks T520 High.
Ponowny wzrost liczby nowych samochodów ciężarowych We wrześniu 2021 r. zarejestrowano 2781 wszystkich rodzajów pojazdów użytkowych pow. 3,5 t, to 32,4% więcej niż przed rokiem i więcej niż w sierpniu br. (+37,5%).