DB Schenker promuje się jako atrakcyjny pracodawca
W listopadzie rozpoczęła się kampania promocyjna spółek Grupy Deutsche Bahn w Polsce.
Kampania pt. „Praca jakich mało.” dotyczy czterech spółek Grupy Deutsche Bahn działających w Polsce. Jej ambasadorami zostali pracownicy. W przypadku DB Schenker Logistics to osoby związane ze sprzedażą rozwiązań oferowanych przez firmę.
– Poprzez kampanię chcemy pokazać przyszłym pracownikom potencjał, jakim dysponuje DB Schenker Logistics, będąc częścią Deutsche Bahn. Nasi pracownicy to eksperci i partnerzy dla wiodących marek na rynku, na co dzień współpracujący z kierownictwem czołowych firm w wielu branżach. Projektują rozwiązania logistyczne w skali globalnej, dlatego ciekawe wyzwania to dla nich codzienność. Osoby ambitne i odważne z pewnością taka perspektywa zainteresuje – mówi Dorota Michalec, dyrektor Polityki Personalnej w DB Schenker Logistics.
Kampania promocyjna potrwa pięć tygodni. Artykuły i reklamy zachęcające do pracy w spółkach Grupy Deutsche Bahn będą obecne m.in. na portalach informacyjnych, a także w środkach komunikacji miejskiej – w tym w Warszawie i Katowicach. W ramach kampanii powstała również nowa strona DB: www.deutschebahn/kariera.
Projekt jest częścią działań wynikających z realizacji zrównoważonej strategii DB 2020 w obszarze Społeczeństwo.
4trucks.pl / DB Schenker Logistics