WIADOMOŚCI

Budowa dróg i innych obiektów infrastrukturalnych wiąże się z poruszaniem środków transportu po trudnym i niestabilnym terenie.

Koła grzęzną w błotnistym terenie bądź wyładowanym ze skrzyni materiale. Kierowcy borykają się z problemem odjechania od miejsca wyładunku, bo nie mając obciążenia na osi napędowej koła tracą przyczepność. Szczególne warunki wymagają odpowiednich rozwiązań technicznych. Koncepcja naczepy N30 W1U czerpie inspirację z rynku amerykańskiego, by być może wkrótce zadomowić się na dobre na europejskich drogach.

Innowacyjną naczepę N30 W1U stworzono głównie do przewozu sypkich materiałów stosowanych w budownictwie, takich jak piasek lub żwir. Ale transport to nie jedyne zadanie jakiemu naczepa jest w stanie sprostać. To co odróżnia ją od europejskich odpowiedników rynkowych to możliwość równomiernego rozłożenia materiału na drodze bezpośrednio ze skrzyni. Cienka 5-centymetrowa warstwa może zostać rozsypana bez użycia dodatkowego sprzętu! Skraca to czas wykonania projektu, a koszty budowy ulegają obniżeniu.

Charakterystyczny kształt skrzyni 28 m3 przypominający odwróconą literę Ω (omega) zapobiega przyleganiu lepkiego materiału wewnątrz przestrzeni ładunkowej oraz skraca czas rozładunku.

Skrzynia unikatowej naczepy samowyładowczej zamontowana została bezpośrednio na tylnym wózku. Umożliwia to łatwy wyjazd z grząskiego terenu lub wyładowanego materiału. W przypadku braku nacisku na osie napędowe niekiedy kierowca napotyka problemy z odjechaniem. Tutaj opuszczając naczepę automatycznie popycha ona ciągnik do przodu.

Po wysypaniu ładunku ze skrzyni naczepa automatycznie przesuwa się do przodu robiąc miejsce dla wysypywanego materiału.

UWAGA!!!
Aby korzystać z serwisu www.4Trucks.pl, należy włączyć obsługę JavaScript w przeglądarce.