×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 50.
Kompletna oferta pojazdów Scania

Kompletna oferta pojazdów Scania

Nowa generacja pojazdów do wszystkich zastosowań na rynku europejskim

 

Po wprowadzeniu nowych produktów i usług na rynek, pojazdy Scania nowej generacji są dostępne w Europie w komplecie – do wszystkich zastosowań.

Proces wprowadzania nowych produktów Scania poza Europą został rozłożony w czasie i zakończy się w 2019 roku. Pojazdy Scania nowej generacji zostały zaprezentowane po raz pierwszy w Grand Palais w Paryżu w sierpniu 2016 roku.

Jako pierwsze wprowadzono pojazdy długodystansowe. Następnie we wrześniu 2017 roku swoją premierę miały pojazdy dla branży budowlanej. W trzeciej i ostatniej fazie w Europie, klienci mogli zobaczyć nowe zastosowania miejskie, przeznaczone np. do transportu wewnątrz miast, w ich okolicach i pomiędzy nimi, gdzie największym wyzwaniem jest sprostanie wymogom zrównoważonego rozwoju.

Udoskonalenie całej, globalnej oferty Scania to niezwykłe przeżycie. Wprowadzenie na światowe rynki najnowocześniejszych i najbardziej zrównoważonych rozwiązań dla transportu daje ogromną przyjemność. Stoi za nią też oczywiście ogrom pracykomentuje  Alexander Vlaskamp, Senior Vice President, Scania Trucks.

Rozwiązania Scania dla zrównoważonego transportu stanowią potwierdzenie, że w centrum zainteresowania firmy znajduje się zwiększanie rentowności jej klientów, jak mówi Alexander Vlaskamp, Senior Vice President, Scania Trucks. – Podstawę naszych działań jest oczywiście znakomita oferta, składająca się ze świetnych pojazdów i usług. Udowadniamy też, że zrównoważony rozwój i wzrost zysków idą w parzedodaje  Alexander Vlaskamp.

Debiut pojazdów Scania nowej generacji spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem rynku: niezależne media po testach przyznały im najwyższe noty. Dziennikarzom wtórowali też klienci, którzy sami mieli okazję sprawdzić nowe pojazdy w praktyce. Co przekonało media i klientów?

Można wskazać wiele zalet pojazdów Scania, np. niezwykle niskie zużycie paliwa, doskonałe wrażenia z jazdy i komfort w kabinie. Uważam jednak, że zostaliśmy docenieni za całość. Udoskonaliliśmy każdy element naszej oferty i dodaliśmy wiele nowych. Klienci mają poczucie, że nasze pojazdy i usługi to coś w sam raz dla nich, a zyski, jakie osiągają stanowią dla dowód, że zrobiliśmy, co do nas należy – i zostało to docenione – mówi Alexander Vlaskamp.

W trzeciej fazie wprowadzania pojazdów Scania nowej generacji na rynek, zaprezentowane zostały zrównoważone rozwiązaniach dla miast. Oczekiwania rynku są duże, zwłaszcza że Scania ma niezachwianą pozycję lidera w tym obszarze wśród producentów ciężkich pojazdów.

W Scania udowadniamy, że zysk i zrównoważony rozwój nie pozostają ze sobą w konflikcie, ale jedno wspiera drugie. Wyraźnie widać to na przykładzie debiutującej właśnie oferty Scania do zastosowań miejskichdodaje Alexander Vlaskamp.